Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

  1. Bevezető és szolgáltató adatai 

Letölthető Huntapp ÁSZF PDF
A jelen ÁSZF a Huntapp („Szolgáltató”) valamint a vadászok és vadásztársaságok („Felhasználó”) között létrejött elektronikus szerződések részletes feltételeit tartalmazza. 

Székhely:1095 Budapest, Dandár utca 17. 2. em. 6. ajtó ; Cégjegyzékszám: 01-09-444377; Adószám: 32820955-1-43; Email: info@huntapp.hu 

  1. Általános rendelkezések: 

Jelen ÁSZF magyar nyelven készült. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó bármely szerződés lehetséges szerződéskötési nyelve a magyar. Felhasználó kijelenti, hogy a fent meghatározott nyelvnek a Huntapp használatához, valamint az ÁSZF hatálya alatt szerződéskötéshez szükséges szintű ismeretével rendelkezik. Felek kikötik jelen ÁSZF kapcsán a magyar jog alkalmazását és a magyar bíróságok joghatóságát. 

Bármely, a Szolgáltató és a Felhasználó között létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja. 

Jelen ÁSZF a Huntapp felületén kerül közzétételre, az bárki számára elérhető, valamint Pdf formátumban letölthető. A Felhasználó szolgáltatásainak igénybevételével a Szolgáltató és a Felhasználó között az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szerint elektronikus úton létrejött szerződés jön létre. 

A jelen ÁSZF rendelkezései a Polgári Törvénykönyv szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek. Az egyedi szerződési feltételekben a Szerződő Felek a Huntapp felületén állapodnak meg. Szolgáltató fenntartja a jelen ÁSZF egyoldalú módosításának a jogát, amelyet Felhasználó a Huntapp használatának megkezdésével tudomásul vesz. 

Szolgáltató jogosult a Huntapp kinézetét, tartalmát és más jellemzőit a Felhasználó értesítése nélkül módosítani. 

Szolgáltató kötelezettséget vállal a Huntapp folyamatos rendelkezésre állásának, működésének biztosítására egy adott naptári évben, folyamatosan, napi 24 órában, évi 365 napon keresztül. Ez alól kivételt képeznek az alábbi esetek: 

Huntapp karbantartási munkák miatt fennálló szünetelése 

Huntapp rajta kívül álló, előre nem látható, elháríthatatlan okból bekövetkező szünetelése (vis maior). Vis maior-nak minősül különösen de nem kizárólagosan háború, forradalom, természeti katasztrófa, előre nem látható politikai események vagy kormányzati intézkedések. 

Harmadik személy által engedély nélkül elhelyezett, a Huntapp működését befolyásoló programok miatti szünetelés 

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős a jelen pontban meghatározott, rajta kívül álló okból bekövetkező károkért. 

A Huntapp a Szolgáltató szellemi tulajdona, a tartalmának bármely formában történő használata például a logó, és márkajelzés, program kódok és grafikai elemek használata csak a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges. Kutatási adat és nyilvános információ kizárólag nem kereskedelmi célból más weboldalon, vagy egyéb online vagy offline anyagban (pl. Faceboook, Google, közösségi média, videok stb. ..) felhasználhatóak, azonban Felhasználónak előzetesen értesítenie kell

Szolgáltatót, és a Szolgáltatót kell megnevezni, mint a kutatási adat és információ tulajdonosát és forrását. 

A Szolgáltatót megilleti továbbá a Huntappban található összes információ és adat összessége (Adatbázis) tekintetében a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben foglalt adatbázisok előállítóinak védelme. Az Adatbázisnak vagy egy részének nyilvánosságra hozatalához vagy azokról másolat készítéséhez minden esetben Szolgáltató hozzájárulása szükséges. 

Amennyiben jelen ÁSZF bármely rendelkezése semmisnek minősülne, az nem érinti az egész ÁSZF érvényességét. 

A Felek között létrejött teljes megállapodást az ÁSZF és az egyedi szerződéses rendelkezések együtt tartalmazzák 

Szolgáltató tevékenysége nem tartozik magatartási kódex hatálya alá. 

  1. Az applikáció működése 

Huntapp profilok és működés 

  1. a) Vadászok szempontjából 

A vadász létrehoz egy profilt, valamint megadja a bankkártya adatait, amelyet elment az applikáció. Éves szintű díja van a profil regisztrálásának, az évforduló előtt az applikáció értesít, illetve e-mail is érkezik a következő tranzakció előtt, az előfizetés lemondási lehetőségére történő figyelmeztetésképpen. Ha a vadász nem mondja le az előfizetését, akkor évfordulókor az applikáció automatikusan vonja a követketkező részletet. Az esetleges éves átváltozásról értesítés érkezik mind e-mailben, mind az applikáción keresztül. A regisztráció után a vadász böngészhet a meghirdetett vadászatok között. 

  1. b) Vadásztársaságok szempontjából 

A vadásztársaság létrehoz egy profilt, valamint megadja a bankkártya adatait, amelyet elment az applikáció. Éves szintű díja van a profil regisztrálásának, az évforduló előtt az applikáció értesít, illetve e-mail is érkezik, a következő tranzakció előtt az előfizetés lemondási lehetőségre történő figyelmeztetésképpen. Ha nem mondja le, akkor évfordulókor az applikáció automatikusan vonja a követketkező részletet. Az esetleges éves átváltozásról értesítés érkezik mind e-mailben, mind az applikáción keresztül. 

  1. c) Hirdetésre (vadászatra) történő jelentkezés 

Amennyiben a vadász érdeklődik egy vadászati lehetőség iránt, rámegy az “Érdeklődés” gombra, ezután egyből megjelennek a hirdetők elérhetőségei, a jelentkezést a rendszer megjegyzi. A vadásznak naponta kettő érdeklődési lehetősége van, amely minden nap újra elérhető. Amennyiben a vadász érdeklődik, úgy nem csak a vadász számára jelenik meg a vadásztársaság kapcsolattartói adatai, hanem a vadásztársaság is meg tudja tekinteni a vadász elérhetőségeit, így a kapcsolatfelvétel mindkét irányból megtörténhet. A hirdetés (vadászat) a maximális létszám elérése után automatikusan rejtetté válik. 

  1. d) Jelentkezések száma 

Maximális jelentkezés után a hirdetés rejtetté válik, és a hirdetést a társaság bármikor újra aktiválhatja.

A vadászati idény február utolsó napján ér véget. Március 1-gyel az összes hirdetés, amely a letelt vadászati idényre lett meghirdetve, archiválódik. Ezen hirdetéseket a társaságok újra aktiválhatják az aktuális szezonra. 

  1. e) Profil törlése 

Felhasználó profiljának törlése közvetlenül a Huntapp felületén nem lehetséges. Felhasználó erre irányuló kérését a Szolgáltató felé az info@huntapp.hu email címre történő email megküldésével jelezheti. Ezt követően a profil törlésére Szolgáltató által kerül sor. 

  1. Hatály és jogszabályi háttér 

Jelen ÁSZF a hatályos magyar jog alapján készült, különös tekintettel a 1997. évi CLV. törvényre , a 2001. évi CVIII. törvényre, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletre, valamint a 2013. évi V. törvényre (Polgári Törvénykönyv). 

  1. Regisztráció és ÁSZF elfogadása 

Az applikáció használatához regisztráció szükséges. A regisztrációval a vásárló elfogadja az ÁSZF-et és az adatvédelmi tájékoztatót. 

A Regisztráció során megadott személyes adatok nem nyilvánosak és harmadik személy számára nem hozzáférhetőek. A jelszó elvesztése, elfelejtése esetén a Felhasználó kérésére a Szolgáltató reprodukálja, illetve módosítja azt. 

Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a 18. életévét még nem töltötte be, a Huntapp felületén történő regisztrációjához és a jelen Felhasználási Feltételek szerinti szerződés megkötéséhez törvényes képviselője hozzájárulása szükséges. A Szolgáltató ezen törvényes képviselői hozzájárulás elmaradásából eredő károkért és hátrányos jogkövetkezményekért nem felel. 

A vadásztársaság képviseletében regisztráló Felhasználó kijelenti és szavatol azért, hogy az érintett vadásztársaság képviseletében a Huntapp-on történő regisztráció és a Huntapp-on elérhető szolgáltatások tekintetében azok igénybevétele kapcsán az érintett vadásztársaság képviseletére jogosult, a megfelelő felhatalmazással rendelkezik. 

  1. Díjak és fizetés 

Az árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t. 

  1. Felelősség 

A Huntapp azért felel, hogy kapcsolatot és elérhetőséget teremtsen a kereslet és a kínálat között, azaz a vadász és vadásztársaság között. A vadászat megtörténtéért, a vadászat lefolytatásáért, a vadászaton történtekért, a vadász személyéért, a vadásztársaság működéséért felelősséget nem vállal, a vadász és a vadásztársaság között létrejövő szerződés kapcsán nem tekinthető szerződő félnek. 

Felhasználó tudomásul veszi továbbá, hogy a Szolgáltató által átadott információk önmagukban nem garantálják, hogy minden esetben a kívánt hatást érik el az adott Szolgáltatással kapcsolatban. 

A Szolgáltató törekszik a Huntappot, illetve a Huntappon keresztül elérhető szolgáltatásokat az elérhető legjobb minőségben Felhasználó részére elérhetővé tenni, azonban kizárja a felelősségét a tekintetben, hogy a Huntapp és az azon keresztül elérhető szolgáltatások mennyiben felelnek meg Felhasználó elvárásainak, céljainak illetve személyes preferenciáinak.

Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a Huntapp felületén a Felhasználó által megadott adatok valódiságáért, adatok, információ helyességéért és ezen adatok, információ felhasználásából eredően esetlegesen a Felhasználónál vagy bármely más harmadik személynél keletkező károkért vagy egyéb hátrányos következményekért. 

Szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét Felhasználóval szemben a Huntapp más felhasználója, vagy harmadik személy által okozott vagyoni vagy nem vagyoni kárért, illetve egyéb hátrányos következményért. 

Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben magatartása sérti jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseket, és ezáltal Szolgáltatót kár vagy egyéb hátrányos következmény éri, köteles a Szolgáltatót ért kárt megtéríteni, illetve Szolgáltatót mentesíteni a hátrányos következmény alól. Felhasználó köteles továbbá mentesíteni Szolgáltatót a kár összegének megfizetése alól abban az esetben, amennyiben harmadik személyt Felhasználó magatartása következtében kár éri, és harmadik személy ennek következtében Szolgáltatóval szemben érvényesít igényt. 

A Szolgáltató kizárja felelősségét mindazon okokból eredő következményekért, amelyek nem tartoznak a Szolgáltató jelen szerződés tárgyába tartozó tevékenységéhez. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azért, hogy a Felhasználó vagy harmadik személy a Huntappot milyen módon és milyen célra használja – így különösen nem tartozik felelősséggel azért, hogy a Felhasználó vagy harmadik személy a Huntapp használata során tevékenységét az arra vonatkozó jogszabályok és egyéb szerződések rendelkezésének megfelelően gyakorolja-e. 

Szolgáltató nem minősül szerződő félnek bármely, Felhasználó és harmadik személy között létrejött olyan szerződés kapcsán, amely a Huntapp szolgáltatásainak bármely formában történő igénybe vétele kapcsán jött létre, ezáltal nem terheli őt az ilyen szerződésből eredő bármely igényért helytállási kötelezettség, különös tekintettel a szerződésből eredő szavatossági, jótállási valamint kártérítési igényekre. Az ilyen jellegű szerződésekre jelen ÁSZF hatálya csak annyiban terjed ki, amennyiben a jelen ÁSZF-ben kifejezetten említésre kerül. 

Szolgáltató– tekintettel arra, hogy nem tekinthető szerződő félnek Felhasználó és harmadik személy között létrejövő szerződésnek – nem tartozik helytállási kötelezettséggel harmadik személy által a Huntappon keresztül hirdetett, illetve elérhető bármely termék vagy szolgáltatás jellemzői tekintetében, illetve azzal kapcsolatban, hogy a harmadik személy által rendelkezésre bocsátott termék, vagy az általa nyújtott szolgáltatás megfelel-e Felhasználó elvárásainak. 

A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a Felhasználónál vagy bármely harmadik személynél a Felhasználó által a Huntapphoz kapcsolt adatbázisokból, a Huntappon a Felhasználó által létrehozott adatbázisokból, a Huntappra a Felhasználó által bevitt adatokból eredően keletkező semmilyen kárért, ezért kizárólag a Felhasználó tartozik felelősséggel. 

Szolgáltató nem tartozik továbbá felelősséggel olyan Felhasználót vagy egyéb harmadik személyt ért kárért vagy egyéb hátrányos következményért, illetve ezen személyeket hátrányosan érintő késedelemért, amely hatókörén kívül eső, elháríthatatlan okból keletkezik (vis maior). Ilyen vis maior eseménynek minősül különösen, de nem kizárólagosan: háború, természeti katasztrófa, időjárási események, egyéb politikai események, sztrájk, kormányzati intézkedések. Nem felelős Szolgáltató a vis maior-ból eredő károkért vagy egyéb hátrányos következményekért akkor sem, ha a vis maior események alvállalkozóit, teljesítési segédjeit vagy egyéb közreműködő személyeket hátráltatják vagy akadályozzák.

Szolgáltató kizárja felelősségét minden, a Huntappon keresztül elérhető, harmadik személy által üzemeltetett program vagy alkalmazás használata során vagy annak következtében keletkezett kárért vagy egyéb hátrányos következményért. 

Szolgáltató nem tekinthető szerződő félnek a Huntappon elérhető szolgáltatások tárgyában Felhasználók között létrejött szerződések kapcsán, ezen okból Szolgáltatóval szemben ezen szerződésekből eredően semmilyen szavatossági, jótállási, termékszavatossági valamint bármely, ezen szerződések tárgyát képező termékekkel kapcsolatos igény nem érvényesíthető. 

  1. Felhasználó egyéb kötelezettségei a Huntapp használata során 

A Felhasználó köteles Szolgáltatót haladéktalanul tájékoztatni, amennyiben a Huntapp működésében bármely hibát észlel, ennek keretében köteles továbbá tájékoztatni Szolgáltatót az ezzel kapcsolatos összes körülményről, valamint a kapcsolódó összes információról. Felhasználó köteles Szolgáltatóval együttműködni a hiba azonosítása, a hiba okainak feltárása, valamint a hiba kijavítása során. 

A Felhasználó köteles a Huntapp használatához szükséges megfelelő hardvert és szoftveres környezetet biztosítani. 

Felhasználó köteles az általa használt eszközön található programok és adatállományok, egyéb szoftverek mentéséről és megfelelő tárolásáról gondoskodni. Ezen adatok, illetve programok elvesztéséért, meghibásodásáért, használhatóságuk csökkenéséért, illetve az ebből eredő bármely hátrányos következményért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató kizárja továbbá a felelősségét a Felhasználót az alkalmazott hardver hibája vagy a nem megfelelő üzemeltetési környezet okozta kárért vagy egyéb hátrányos következményért. 

Felhasználó köteles minden tőle telhetőt megtenni, hogy a Huntapp működését hátrányosan érintő vírus vagy egyéb program használata a Huntapp működését ne hátráltassa. Szolgáltató kizárja felelősséget vírusok vagy egyéb programok használata következtében Felhasználót vagy harmadik személyt ért kárért vagy egyéb hátrányos következményért. 

  1. Tájékoztatás Szolgáltató, mint szolgáltató által nyújtott szolgáltatás fogyasztónak minősülő felhasználók (Fogyasztó) által történő igénybevétele során a szolgáltató és a fogyasztónak minősülő felhasználó, mint távollevők között kötött szerződés vonatkozásában: 
  2. Szolgáltató neve: Huntapp Korlátolt Felelősségű Társaság 
  3. Szolgáltató székhelye, üzleti tevékenységének helye, postai címe, a szolgáltató adatai: 41095 Budapest, Dandár utca 17. 2. em. 6. ajtó.; cégjegyzékszám: 01-09-444377, adószám: 32820955-1-43 
  4. A szerződés szerinti szolgáltatásokért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről, valamint az esetlegesen ezen felül felmerülő valamennyi további költségről: 

Az ellenszolgáltatás teljes összegéről információ jelen ÁSZF-ben illetve a Huntapp felületén található. 

  1. Határozatlan időre szóló szerződés vagy előfizetést magában foglaló szerződés esetében:

A Szolgáltató által megadott díj összege a szolgáltatás valamennyi költségét tartalmazza. 

  1. A szerződés megkötéséhez alkalmazott távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz használatának díja: 

Nincs ilyen 

  1. A teljesítés feltételeiről, így különösen a fizetésről és a teljesítési határidőről, valamint Szolgáltató panaszkezelési módjáról: 

A szükséges információt jelen ÁSZF, valamint a Huntapp felülete tartalmazza 7. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlása: 

A jogszabály szerint fogyasztónak minősülő Felhasználó a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) értelmében, a Kormányrendelet 20.§ szerinti, 14 napos indokolás nélküli elállási, illetve felmondás joggal rendelkezik az ellenérték fejében igénybe vett szolgáltatások vonatkozásában. 

A Huntapp felületén elérhető szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a fogyasztó Felhasználó az elállási, illetve felmondási jogát a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. 

A Szolgáltatások nyújtására meghatározott, a Szolgáltatás nyújtásának megkezdésére vonatkozó határidőket a Szolgáltató abban az esetben képes betartani, ha a Szolgáltatást igénybe vevő Felhasználó a Szolgáltatás kifizetését megelőzően tett, külön nyilatkozattal kifejezetten igényli és hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az igénybe vett szolgáltatás nyújtását a jelen ÁSZF szerint, a Kormányrendelet 20.§ (2) bekezdés b) pont szerinti időtartam (14 nap) lejártát megelőzően kezdje meg, azzal, hogy az igénybe vett Szolgáltatás teljesítésének megkezdését követően a Felhasználót a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés megkötésének időpontjától számított 14 napon belül elállási jog nem, de indokolás nélküli felmondási jog illeti meg a szerződés fennállása alatt, a Szolgáltatás egészének teljesítéséig, amelyet követően a Felhasználó a felmondási jogát elveszíti. 

A fogyasztó Felhasználó az elállási, vagy felmondási jogát vagy a kormányrendelet 2. számú melléklete szerinti, jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében szereplő csatolt forma levélen, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja, amelyet köteles eljuttatni a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott postacímére vagy az elektronikus levelezési címére. Az elállási, illetve felmondási jog gyakorlása határidőben történik, ha azt a Felhasználó az előző bekezdésben foglalt határidőben elküldi. A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jelen bekezdésben foglaltakkal összhangban gyakorolta. 

A Felhasználó jelen pont szerinti elállási jogának gyakorlása esetén Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a nyilatkozat Szolgáltató által történő kézhezvételétől számított 14 napon belül a visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezett hozzájárulását adja, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. 

A felmondási jog gyakorlása esetén a megszűnés időpontjáig nyújtott szolgáltatásért járó ellenértékre a Szolgáltató jogosult, az ellenérték azon része, amely meghaladja a ténylegesen nyújtott szolgáltatás értékét, a Felhasználó részére visszatérítésre kerül. Az elszámolás során a

Felhasználó által arányosan fizetendő összeget az ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell kiszámítani. Ha azonban a Felhasználó bizonyítja, hogy a teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. A piaci érték megállapításánál az azonos tevékenységet végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja szerinti ellenértékét kell figyelembe venni. A Felhasználó a jelen bekezdés szerint köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit, ha a Szolgáltató a teljesítést a Felhasználó kifejezett, előzetes kérésére kezdte meg, és a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát. 

  1. A fogyasztót nem illeti meg az elállási, felmondási jog: 

Szolgáltatás igénybevétele esetén Fogyasztót elállási jog nem, azonban felmondási jog megilleti a szolgáltatás teljesítésének megkezdését követő 14 (tizennégy) napon belül. A felmondási jog gyakorlására az elállási jog gyakorlására vonatkozó rendelkezéseket megfelelően alkalmazni kell. A Huntappon keresztül nyújtott szolgáltatások igénybevétele esetén Fogyasztó kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását az ő előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Szolgáltatás egészének teljesítésével a felmondási jogát elveszti. 

  1. Kellékszavatosság és termékszavatosság: 

A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettség: Kellékszavatosság 

Fogyasztó Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fogyasztó és Szolgáltató között létrejött szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, Szolgáltató a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. 

Kellékszavatossági igénye alapján a fogyasztó választása szerint: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. 

Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. 

Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül

közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Fogyasztó és Szolgáltatók közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. 

  1. Termékszavatosság: 

Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződésekkel kapcsolatban Fogyasztó nem érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben termékszavatosságból eredő igényt. 

11 Az értékesítés utáni ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatások, valamint a jótállás fennállásáról és annak feltételeiről: 

Fogyasztó a termékkel kapcsolatban a jelen ÁSZF-ben illetve a Huntapp felületén megadott e-mail címen kérhet tájékoztatást. 

  1. Rendelkezésre áll-e a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex, illetve a magatartási kódexről történő másolatkérés módjáról: 

Nem áll rendelkezésre magatartási kódex, ezen okból másolatkérésre nincs mód 

  1. Határozott időre szóló szerződés esetén a szerződés időtartamáról, határozatlan időre szóló szerződés esetén a szerződés megszüntetésének feltételeiről: 

Erre vonatkozó információt – amennyiben adott termék vagy szolgáltatás esetében relevanciával bír – jelen ÁSZF illetve a Huntapp felülete tartalmaz. 

  1. Határozott időre szóló olyan szerződés esetén, amely határozatlan időtartamúvá alakulhat át, az átalakulás feltételeiről, és az így határozatlan időtartamúvá átalakult szerződés megszüntetésének feltételeiről: 

Nincs ilyen eset. 

  1. A Fogyasztó kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartamáról: 

Bármely, ellenszolgáltatás ellenében nyújtott szolgáltatás esetében a fogyasztó kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartama az adott szolgáltatás tekintetében jelen ÁSZF adott szolgáltatásra vonatkozó részében, illetve a Huntapp felületén található. 

  1. A Fogyasztó által a vállalkozás kérésére fizetendő vagy biztosítandó letét vagy egyéb pénzügyi biztosíték nyújtásáról és annak feltételeiről: 

Nincs ilyen. 

17 A digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről: 

Szolgáltató az általa üzemeltetett szerverek és egyéb berendezések (ide nem értve az olyan infrastruktúrát, amelynek befolyásolására Szolgáltatónak nincs lehetősége) működtetése során minden szükséges és ésszerű intézkedést megtesz, az eszközök megfelelő szintű informatikai és egyéb védelmét folyamatosan biztosítja. Szolgáltató gondoskodik továbbá a digitális adattartalomhoz kapcsolódó eszközök, illetve adattartalom megfelelő elhelyezéséről és tárolásáról. 

  1. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről a vállalkozástól észszerűen elvárható ismereteknek megfelelően: 

A Huntapp együttműködik valamennyi rendszeresen használt és széles körben elterjedt webböngészővel és operációs rendszerrel, illetve megjeleníthető mobileszközökön (mobiltelefon, táblagép).

19 A jogszabályi előírás vagy a vállalkozás döntése alapján a vállalkozásra nézve kötelező peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételének lehetőségéről, valamint az ehhez való hozzáférés módjáról: 

Fogyasztók a panaszaikkal elsődlegesen írásban fordulhatnak közvetlenül Szolgáltatóhoz, amely minden tőle telhetőt megtesz az esetleges jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében. Szolgáltató és Fogyasztó a jogvitáikat elsődlegesen peren kívül, egyeztetés útján rendezik. Ha az egyeztetés nem vezet eredményre, úgy a Fogyasztó a hatályos jogszabályok, illetve az ÁSZF szerint hatósághoz, bírósághoz, békéltető testülethez fordulhat. 

20 A békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről: 

Az alábbi jogviták tartoznak a békéltető testület hatáskörébe: a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület. 

  1. Panaszkezelés és jogérvényesítés 

Panaszt e-mailben lehet benyújtani. Írásbeli panaszra 30 napon belül érdemi választ adunk. 

  1. Szolgáltató kapcsolattartói adatai, üzemeltetője; Felügyeleti szervek. 

Szolgáltató: Huntapp Korlátolt Felelősségű Társaság 

Székhely: 1095 Budapest, Dandár utca 17. 2. em. 6. ajtó 

Cégjegyzékszám: 01-09-444377 

Adószám: 32820955-1-43 

EU adószám: 32820955-1-43 

Tárhelyszolgáltató

Cégnév: Startion Software Technologies Kft. 

Székhely: 4025 Debrecen, Simonffy u. 4-6. fsz. 41. 

Levelezési cím: 4025 Debrecen, Simonffy u. 4-6. fsz. 41. 

Email cím: info@startionagency.com

Felügyeleti szervek: 

Gazdasági Versenyhivatal 

Verseny és fogyasztóvédelmi ügyek 

Székhely: 1026 Budapest, Riadó u. 1-3. 

Levelezési cím: 1534 Budapest Pf.: 958 

Telefon: (1) 472-8900; 

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala 

H-1133 Budapest, Visegrádi u. 106.Postacím: 1376 Budapest, Pf: 997. 

Telefon: 36 1 468 0500, 

Fax: 36 1 468 0680 

E-mail: info@nmhh.hu 

Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület: 

Budapesti Békéltető Testület 

Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. 

levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. 

E-mai: bekelteto.testulet@bkik.hu 

Fax: 06 (1) 488 21 86 

Telefon: 06 (1) 488 21 

  1. Egyéb rendelkezések 

Jelen ÁSZF módosításának jogát fenntartjuk, mely változások a Huntapp felületén történő közzététellel lépnek hatályba.

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE

Név(Kötelező)